Tuesday, May 19, 2009

tag n award..

telah di tag oleh kakijalan...
nk berger ley?
hehe..
5 Hadiah yang anda impikan :

  • percutian mengelilingi dunia..hihi..tpi x nk la skrg ni..sbb de virus h1n1..takott..
  • tukng msk yg leh mskkn maknn feveret aku tiap ari..wah..beznyer...
  • tajaan pkaian dn aksesori yg cntek seumur hidupku..wow!
  • kerete sport yg kiut dn direka special utk aku sorg..hihihi..
  • kad atm yg boleh digunakn tnpa limit dn boileh digunkn bila2 msa shja..

Alasan terhadap pilihan tersebut :

  • sbb aku lom pernh g mengelilingi dunia..teringin nk tgk tmpt org..hihi
  • aku leh la ilek je..n order pe yg aku suke...
  • boleh pkai bju yg len2 tiap ari..kn bez!
  • hnye aku sorg je yg de kte cm2..stu pnghargaan yg x ternilai..hehe
  • boleh bli apa2 yg aku suke tnpa limit!xyah nk pkr 1000x..

5 Perkara hebat yang pernah dilakukan:

  • pernh mnari dengan muke yg hepi gler d dpn org rmai pdhl aku sgt mrh pda ketika itu..(sush tau..hehe)
  • prnh tdo dgn slumbernyer d airpot dn x sdr diri slama bbrpa jam..(korg msti ingt sal entry aku b4 ni kn..hehe..kira hbt la tuu...:P)
  • wat muke innocent n x berslh dpn warden2 tyme skolh dlu n dorg cye..pdhl..hehehe...(maap cekgu n ustaz!)
  • bersush pyh brng hingga smpai ump dn buat2 bru pas nek flight..hehe..(btol ni..kih2)
  • pernh jengokkn kpale kluar tingkp mse lam flight..siyes bez..mse tu,kt bwh tu de lautn je...sorg pun x tau..haha..(bley ke?hahaha...)

5 Ciptaan yang paling disukai :

  • oh bulan...enggan melyn diriku lagi..hehe..lalala
  • bintang..lgi suke!
  • laut,pantai,tasek..elemen yg sme..(air)
  • angin bayu mmbawa diriku...sepintas lalu ku terkngknmu...hihi
  • awan...

5 Perkara yang paling dibenci :

  • rsa bnci itu sndri..hehe
  • bila nyamuk gigit tapak kaki..argghhh..gtl!
  • bila ulser sebok2 nk de lam mulut...
  • bila lupa bnda yg sptutnya wajib d ingt..
  • bila mrh smpai wat aku berdndm..hihi

5 orang yang hendak ditag :

  • 5 org tu..spe ntah la org tu yer..haha

ni lak awrd from ustazkodimero..thnx....

hihihi..




2 comments:

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

hai.
thnx buat okeh.
memang hebat la kau.
pernah rasa halls. vapor action. erk btul ke?

~nEeYsA~ said...

haha..
hbt2...
tbe2 je ko tnye sal tu npe?
hikhik..
pending la pulak...
duhh..tlong delivered kn ckit kakijalan..hehe