Friday, July 17, 2009

kinder bueno+cadbury

ptg tdi..
me,nunul,titi,jaja n zati g library..
knonnya nk cri buku utk proposal english..
agk lma d situ..
hnggakn x jdi g jogging..
hehehe..
bukn men lgi nk g petg tu..
xpe2..
dorg wanie,mida,adjla,madi,akma..
dh g jog..
eh..sume nme d ats jog ke?
haha..aku x pasti...
lps g library..g mkn abc lak kt cfe..
hihi..
aida,watiey,pupu, n me..
nunul jdi cmera gurl..hihi
ni tyme mnunggu lecturer math..
tba2 de kls mlm..
hmm..
*************************************
coklat!
bez nya kalau byk bekln cklt d cni..
uwaa...
*dis pic was taken msa msih d umh..kinder bueno!*

9 comments:

AkMa said...

sedapnya coklat2 2..
nk2...
ntah2 da abez kan...
da abez bru nk ltak kt blog...
hehehe

madihahzubir said...

nisa...aku nk kinder bueno!!!!!

~Hariz~ said...

ceit...sungguh sedap korang sume makan...xpe2...yg penting ari ni aku nk g makan cendol pulut kt funfair gambang...

~hariz~

~nEeYsA~ said...

akma,
mmg la dh biz..
tu gmbr mse kt umh ritu..
uwaa...org pun nk nk mkn gak ni..
nk blik!

madi,
aku pun nk!hehe

hariz,
ko prgi funfair?
wahhhhh...hihi
aku pun nk gak cendol pulut tu!
(walopun aku x tau cendol pulut tu pe..hihi)

RobinHood said...

wah...bak sikt coklet!
robin nak gak....
;p

~nEeYsA~ said...

haha..
mne de lagi robin...
abes dahh...

~Hariz~ said...

cendol pulut merupakan sejenis makanan laut...didalam cendol tu diletakkan beberapa keping spongebob berwarna hijau,ais,gula melaka dan pulut nasi...i like!!

~hariz~

~nEeYsA~ said...

hmmm..
aku mmg x tau pe bnde tu..
hehe..

~nEeYsA~ said...

hmmm..
aku mmg x tau pe bnde tu..
hehe..