Saturday, February 28, 2009

entah apa yg aku rasa

byk yg ingin di ceritakn..dikongsi bersama..meluah apa yg terpendam sekian lama..
aku x kesah ape yg org nk bca atau x..ini hak aku..tempat aku..
bukn tmpt korg..ape yg aku rsa bukn apa yg korg rasa..
hati aku milik aku..rasa aku milik aku...jiwa aku milik aku..sensitif aku jugak milik aku...x sama mcm korg..yup,mungkin korg lebih kental dri aku..jiwa kental..haha..mungkin aku mmg seorg yg teramat sensitif agaknya..mudh memasukkan apa yg org kata atau buat trus ke dlm hati aku..
aku prnh bca tntg ini...org yg lahir sma buln dengn aku mmpunyai sifat yg agk sma sprti ini..tpi x tahu sejauh mna kbnrnnya..mungkin syirik brangkali..ahh..aku x ambik pusing sgt soal itu..waa...nmpknya aku dh mula menulis krgn..lma dh buat mcm ni..agak seronok..haha...utk korg yg rasa mnyampah atau malas nk bca ape yg aku tulis ni,aku x kish..korg ada hak..stiap manusia ada hak..begitu juga aku..

i had meeting juz now with intell member..
then,we got our own shirt for buddy programme..
blue in color..hmm..what more should i say?actually there's a lot dat i want say,but i can't..
mayb it will b enough if i juz let it be inside my heart..mayb it's true..some matters we should juz let it go..yup..LET IT GO...i juz heard this word in our meeting juz now..
lately,many people got mad among their frens and so do all people surround me..
i really don't know how 2 describe what do i feel..
hmm...who cares rite?hnya aku yg care apa yg aku rasa..ada ko pduli?x kn..?haha..aku pun x ingin ko peduli..biarkn aku dengn apa yg aku rsa..seperti yg aku nyatakn sblm ni..juz let it go..
haha..mmg bukn mudh utk kau..aku smmgnya dikenali sbgai gunung berapi pendam smasa d skolah mngh..haha..ye ke?sebilngn berkta begitu..mmg btol agknya..lgipun pendendam sperti aku ni sush nk lupakan bnda2 mngarut mcm itu..mengarut agaknya..haha..aku je yg trlalu memikirkn..kalo bukn aku,sapa lgi nk pikirkn?haha..aku mmg sensitif dn amat terasa org nya..ko peduli apa yg aku pikir?x kn..jdi..biarkn aku dgn dunia aku..sekalipun aku berusaha mncuba melupkn apa yg trjdi..kapala dn hati aku ttp x nk lpsknnya..cmna aku nk let it go?hmm..biar msa yg mnentukn..aku adalah aku..org bilang,aku sma lgi mcm dlu..msih sperti ini..sma sperti aku masa kcil2 dlu..sma sperti aku msa skolh mngh dlu..sma sprti aku msa d matrix dlu..masih sensitif dn cengeng..haha..agak pemrh dn pndnndm orgnya..kdgkala selesa meluahkn apa yg dirasa dengan tangisan,kdg2 selesa dgn mendiamkn dir,tpi adakalanya selesa dgn meluahkn dgn reaksi muka marh aku..haha..maaf bgi yg trasa..aku mmg bgitu..korg juga ada saatnya akan rasa marh seprti yg aku rsa...knpa la aku crita psl mrh2 ni?apa kata kita try let it go..nisa,jgn tegangkan muka ok..chill out gurl!sku tau ko boley..xda org yg care apa ko rsa..buat apa ko nk fikir apa org rsa kn?mcm jht pulak..hmm..mmg kdg2 aku perlu pkir gak,tpi kdg2 aku x boley..aku ada rsa aku jugak..maafkn aku..maafkn aku andai ada yg trasa...kdg2 apa yg kita rasa tntg org tu,x smstinya btol..mungkin apa yg berlaku mnjadikn aku seorg yg lebih memaafkn..doakn aku..aku dh letih berceloteh walopun bukn mulut yg bersuara tpi jari ygpenat menaip..aku harp pnjualn gerai mechapro esok berjln lancr..doakn kmi..ahernya..selesai jugak aku bsuh bju..haha...lma btol tnggu dri tdi..maaf sklai lagi andai terkasar bhsa terguris kata...aku smmgnya insan yg lemah,mungkin bnyk menyakiti hati mana2 insan..

2 comments:

~Hariz~ said...

sabo je la...nk marah2 nape...org kata marah nnti lekas tua...wahahaha...

aku de satu solution...bile rasa marah,cepat2 amik wudhuk...mmg berkesan...try la..

~hariz~

~nEeYsA~ said...

thnx for ur comment and advice..
hehe...appreciate it!