Tuesday, October 5, 2010

ciuman nakal

 haaa....tau x sape ni????????
hehehe
Baek Seung Jo and Oh Ha Ni...
tu nme watak dorg dlm crita  Jangnanseureon Kiss a.k.a Mischievous Kiss...
best ooo...
nma sbnr laki tu Kim Hyun Joong n pompuan tu Jung So Min..
kiyuttttt je pompuan tu..hehe
skrg ni tgh syok tgk crita ni on9..
tpi bru tgk smpai epsd 9..
de 16 epsd sumanya..
long way to go..haha

 mak n ayah laki tu(kiri)
ayah pompuan(knn)
dorg ni suma sporting..bessss...hehe
 laki ni garang n annoying ok...
ish2...
pompuan tu lak jnis clumsy n funny n happy go lucky..
asyek kne marh je ngn laki tu..haha...
laki tu kira geniusss la..pompuan tu lak cm lembap2 ckit kn..
tu yg laki tu cm arrogant sikit..ishhh2..



 adek laki ni yg sme spesies je cm die..
they hate stupid girl..
dlm cte ni la..
ish2...ayattttt...haha
pompuan cntek ni pun lebih kurg spesies laki ni gak..
die lak x suke stupid guy..
suke perlekehkn dak pompuan yg kiut tu..
nk kne pompuan ni..haha
laki yg pling kiri tu mmg suka sangattt kat pompuan kiyut ni..tpi..
pompuan ni ttp suka laki yg salu buat die nanges tu...

oh2...pnjg lak cte ni..
nk smbung tgk cte ni blik..hihi...
tadaaaa.
..
p/s: si montel rest ok...jgn noty2 kt sne..
missing u....huuuu

11 comments:

mahira oya said...

faymes la cite ni..harus tgk..

~nEeYsA~ said...

hehe...tgk tau...besttt...

Amni said...

Suka mek cita korea.. tapi dah lamak dah sik layan.. huhu... tunggu balit kuching lok.. hehe

~nEeYsA~ said...

hehehehe,..knk tnggu blit kuching?
bz nektk oooo...
mek mnympat ajk tok..pdhal bnyk keja..haha

hiro said...

perempuan <3 korea..ada bantahan?

~nEeYsA~ said...

hehehe...xde bnthn...

Amni said...

kat sitok sikda kemudahan nak nanga cerita bah....... tv ada.. tapi benda lain ya sikda...

~nEeYsA~ said...

oh..mek dakya juak..
mek nangga on9..
hehe...
mun boring2,bok mek tngga..
kt mysoju.com ya bnyk cta best sia..heee~
alu pomot tek..hehe

meo188 said...

wah! korea2... :p

hamzah ian said...

tak minat korea.. hahaha

Lelaki Ini said...

cam besh jewk!